Gebruiksaanwijzing /service van het product PS667 van de fabrikant Ambir
Ga naar pagina of 2
PS667-AS Simplex A6 ID Car d Scanner w/AmbirScan Ambir Part# PS667-AS Ingram Part# Q79194 Synnex Part# 2586030 www .ambir .com Model Number s The Ambir PS667 Simple x ID Card Scanner deliver s commer cial grade scanning quality in an ultr a com- pact footprint.
©201 1 Ambir T echnology Inc. All rights reserved. The Ambir logo is a registered trademark of Ambir T echnology Inc. All othermarks are property of their respective owners. Product specifications are subject to change without notice. rev 1.20.1 1 www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ambir PS667 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ambir PS667 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ambir PS667 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ambir PS667 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ambir PS667 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ambir PS667 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ambir PS667 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ambir PS667 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.