Gebruiksaanwijzing /service van het product Touro Desk Pro van de fabrikant HGST
Ga naar pagina of 2
The stackable T ouro Desk Pro external drive pr ovides superb ease of use, two levels of protection and 3GB of cloud storage. Enjoy two levels of data protection, with both local and cloud backup, to k eep your photos, movies, music and documents not only safe but also available anytime, anywher e, from any smartphone or computer Web br owser .
Features & Benefits Specifications • Stackable desktop design looks great in a style-conscious workspace • T wo levels of data protection, with preloaded local and cloud backup software help.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat HGST Touro Desk Pro (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen HGST Touro Desk Pro heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens HGST Touro Desk Pro vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding HGST Touro Desk Pro leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over HGST Touro Desk Pro krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van HGST Touro Desk Pro bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de HGST Touro Desk Pro kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met HGST Touro Desk Pro . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.