Gebruiksaanwijzing /service van het product II 4.24G van de fabrikant Ashly
Ga naar pagina of 2
Protea System II 4.24G The programmable graphic equalizer shall consist of four independent channels of 24 bit digital graphic equalization. Each channel shall consist of 28 bands cen- tered on standard ISO frequencies at intervals of 1/3 octave and covering a frequen- cy range of 31Hz to 16kHz.
Ashly Audio Inc., 847 Holt Road, Webster, NY 14580-9103, Toll Free (800) 828-6308, Telephone (585) 872-0010, FAX (585) 872-0739 Internet: http://www.ashly.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ashly II 4.24G (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ashly II 4.24G heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ashly II 4.24G vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ashly II 4.24G leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ashly II 4.24G krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ashly II 4.24G bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ashly II 4.24G kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ashly II 4.24G . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.