Gebruiksaanwijzing /service van het product LCD4620 van de fabrikant NEC
Ga naar pagina of 2
www.necdisplay.com Pre-Configured Solution NEC 2x2 LCD TileMatrix™ Video Wall Solution 46" LCD Displays/Mounting System/Cabling/Power Suppression NEC Display Solutions complete 46” 2x2 LCD T.
NEC Display Solutions 500 Park Boulevard, Suite 1100 Itasca, IL 60143 866-NEC-MORE MultiSync and Xtra View are registere d tradema rks, and Rapid Res ponse, Ti leComp and TileM atrix are trademar ks of NEC Display Solutions . All oth er brand or produc t names are trademar ks or reg istered t rademarks of their respecti ve holder s.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NEC LCD4620 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NEC LCD4620 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NEC LCD4620 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NEC LCD4620 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NEC LCD4620 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NEC LCD4620 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NEC LCD4620 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NEC LCD4620 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.