Gebruiksaanwijzing /service van het product IP 5000 van de fabrikant Polycom
Ga naar pagina of 2
1725-30960-1 15 Rev B. February 2013 Polycom® SoundStation® IP 5000 Guía de usuario rápida FUNCIONES BÁSICAS DEL TELÉFONO PERSONALIZACIÓN DEL TELÉFONO Se aplica a teléfonos con SIP 3.
1725-30960-1 15 Rev B. February 2013 Servicio de host para llamadas de conferencia Se puede crear una conferencia con hasta dos participantes más. Para ser host de una conferencia: 1. Llame al primer participante. 2. Cuando responda el primer participante, pulse la tecla de función Confrc .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Polycom IP 5000 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Polycom IP 5000 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Polycom IP 5000 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Polycom IP 5000 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Polycom IP 5000 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Polycom IP 5000 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Polycom IP 5000 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Polycom IP 5000 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.