Gebruiksaanwijzing /service van het product ZS-BT1 Marketing van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
ZS - BT1 Boombox with Bluetooth ® Technology Bluetooth ® Capability (A2DP) 2 Audio - in for Digital Music Player or PC Stylish, Slim Body with Front Loading CD High Power 4.
Sony Electronics Inc. • 16530 Via Esprillo • San Diego, CA 92127 • 1.800.222.7669 • www.sony.com Last Updated: 10/08/2007 ZS - BT1 Boombox with Bluetooth ® Technology Please visit the Dealer Network for current information at www.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony ZS-BT1 Marketing (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony ZS-BT1 Marketing heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony ZS-BT1 Marketing vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony ZS-BT1 Marketing leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony ZS-BT1 Marketing krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony ZS-BT1 Marketing bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony ZS-BT1 Marketing kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony ZS-BT1 Marketing . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.