Gebruiksaanwijzing /service van het product SA-400 Classic van de fabrikant Carson
Ga naar pagina of 2
C LASSIC S S A A - - 4 4 0 0 0 0 T HE “The Premium Full Featured Siren” With over 30 years of history as the industry’s “workhorse”, the SA-400 C LASSIC has justly earned it s repu- tation as one tough siren.
C LASSIC and C ARSON S IRENS are trademarks of Carson Manufacturing Company , Inc. 1.888.577.6877 www .car son sirens.com S S A A - - 4 4 0 0 0 0 C C L L A A S S S S I I C C Federal Signal P A300 Whel.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Carson SA-400 Classic (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Carson SA-400 Classic heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Carson SA-400 Classic vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Carson SA-400 Classic leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Carson SA-400 Classic krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Carson SA-400 Classic bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Carson SA-400 Classic kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Carson SA-400 Classic . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.