Gebruiksaanwijzing /service van het product CH-BOB van de fabrikant Chauvet
Ga naar pagina of 2
T roubleshooting • If the unit is not functional – check main power supply is ‘on’ and check fuses. • If the unit is functional but lamp does not light - lamp may require replacing. • If after trying this solution you still have a problem contact your dealer or CHAUVET .
Replacing Lamps 1. Disconnect from main power supply before attempting to replace either lamps or fuse. 2. Ensure that the unit is sufficiently cool, before removing blown lamps.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Chauvet CH-BOB (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Chauvet CH-BOB heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Chauvet CH-BOB vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Chauvet CH-BOB leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Chauvet CH-BOB krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Chauvet CH-BOB bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Chauvet CH-BOB kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Chauvet CH-BOB . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.