Gebruiksaanwijzing /service van het product 7941 van de fabrikant Cisco Systems
Ga naar pagina of 2
Cisco 7941 IP Phone Guide Basic Phone Features T o place a call, either: Lift handset and dial the number . - Press the - Line Button of your extension, then dial. Press - Speaker button then dial. Press - NewCall (soft key), then dial. Press - Redial (soft key) to re-dial the last number .
Conference Calls During a call, press - more (soft key) until you see Confrn (soft key). This places the call on hold and opens a new line. Place a call to another party . - When the call connects, press - Confrn (soft key) again to add this new person to the call.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Cisco Systems 7941 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Cisco Systems 7941 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Cisco Systems 7941 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Cisco Systems 7941 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Cisco Systems 7941 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Cisco Systems 7941 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Cisco Systems 7941 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Cisco Systems 7941 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.