Gebruiksaanwijzing /service van het product 8961 van de fabrikant Cisco Systems
Ga naar pagina of 2
Americas Headquarters Cisco Systems, In c. 170 West Tasman Drive San Jose, CA 951 34-1706 USA http://www.ci sco.com Tel: 408 526-4000 800 553-NETS (638 7) Fax: 408 527-0883 Cisco Unif ied IP P hone 8961, 9951, and 9971 A dministration Guide f or Cisco Unif ied Communications Manager 8.
THE SPECIFICATION S AND INFORMATION REGARDING TH E PRODUCTS IN THIS MANUAL ARE SUBJECT T O CHANGE WITH OUT NOTICE. ALL STATEMENTS , INFORMATION, AND RECOMMENDATI ONS IN THI S MANUAL ARE BE LIEVED TO BE A CCURATE BUT ARE PRESENTED WI THOUT WARRANTY OF ANY KIND, EX PRESS OR IMPLIED.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Cisco Systems 8961 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Cisco Systems 8961 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Cisco Systems 8961 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Cisco Systems 8961 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Cisco Systems 8961 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Cisco Systems 8961 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Cisco Systems 8961 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Cisco Systems 8961 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.