Gebruiksaanwijzing /service van het product 170 van de fabrikant ClearOne comm
Ga naar pagina of 2
CHA T™ | 170 Group Speakerphone PERSONAL CONFERENCING DA T A SHEET < A speakerphone for individual or small group use, the CHAT 170 connects to PCs and laptops for rich, full-duplex audio communication with Microsoft Office Communicator 2007.
Connections USB connector Version 2.0 compatible T ype: Mini B F emale Controls Volume up Volume down Microphone mute Operating System Support Windows XP Windows Vista Audio Speaker Bandwidth: 150Hz-1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ClearOne comm 170 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ClearOne comm 170 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ClearOne comm 170 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ClearOne comm 170 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ClearOne comm 170 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ClearOne comm 170 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ClearOne comm 170 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ClearOne comm 170 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.