Gebruiksaanwijzing /service van het product 3G van de fabrikant Aethra
Ga naar pagina of 2
AUDIOCONFERENCING . PERSONAL VIDEO . MEETING ROOMS . VERTICAL APPLICA TIONS > MCU & GA TEW A Y High quality communications High quality audio and video with optimized transcoding Intelligent ma.
Aethra and the Aethra logo are register ed trademarks of Aethra SpA in Italy and in other Countries. All other company and product names may be registered trademarks or trademarks of their respective owners. All information provided by Aethra SpA in this datasheet is believed to be accurate.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aethra 3G (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aethra 3G heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aethra 3G vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aethra 3G leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aethra 3G krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aethra 3G bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aethra 3G kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aethra 3G . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.