Gebruiksaanwijzing /service van het product X150 van de fabrikant Aethra
Ga naar pagina of 2
AUDIOCONFERENCING . PERSONAL VIDEO > MEETING ROOMS > VERTICAL APPLICA TIONS . MCU & GA TEWA Y Enriches Collaboration Integrated, multi-standard MCU connects up to 9 sites with Continuous Pre.
Aethra, the Aethra logo and Supernova X150 are registered trademarks of Aethra SpA in Italy and in other Countries. All other c ompany and pr oduct names may be registered trademarks or trademarks of their respective owners. All information provided by Aethra SpA in this datasheet is believed to be accurate.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aethra X150 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aethra X150 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aethra X150 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aethra X150 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aethra X150 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aethra X150 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aethra X150 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aethra X150 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.