Gebruiksaanwijzing /service van het product 100-RANG van de fabrikant Coleman
Ga naar pagina of 2
ANSI Z83.7b-1993/CGA 2.14-1972 Construction Heater SCHEU PRODUCTS COMPANY, INCORPORATED Mail: P.O. Box 250, Upland, CA 9l785 Plant: 8855 Baker Ave., Rancho Cucamonga, CA 91730 Telephone: 909-981-5343 .
SCHEU PRODUCTS COMPANY, INC. P.O. BOX 5050 UPLAND, CA 91785-5050 MODEL 100-RANG/SPC-100RANG TYPE OF GAS ................................. Natural Gas INPUT RATING ........................... 100,000 BTU/hr MANIFOLD PRESSURE ............ 4" Water Column MAX.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Coleman 100-RANG (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Coleman 100-RANG heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Coleman 100-RANG vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Coleman 100-RANG leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Coleman 100-RANG krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Coleman 100-RANG bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Coleman 100-RANG kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Coleman 100-RANG . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.