Gebruiksaanwijzing /service van het product Spotlight van de fabrikant Coleman
Ga naar pagina of 2
COLEMAN ® HALOGEN SPOTLIGHT / PROJECTEUR À HALOGÈNE COLEMAN ® COLEMAN ® HALOGEN SPOTLIGHT / PROJECTEUR À HALOGÈNE COLEMAN ® 09/2007 COLEMAN ® HALOGEN SPOTLIGHT / PROJECTEUR À HALOGÈNE COLEMAN ® 3-Y ear Limited Warranty The Coleman Company , Inc.
TO CHANGE 100W BULB WARNING: T o avoid serious burns, always allow the spotlight to cool completely before changing the bulb. Make sure spotlight is unplugged from the 12-volt DC receptacle. 1. Remove three (3) screws from front bezel of spotlight with a Phillips-head screwdriver , then slide out the lighting sub-assembly .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Coleman Spotlight (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Coleman Spotlight heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Coleman Spotlight vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Coleman Spotlight leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Coleman Spotlight krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Coleman Spotlight bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Coleman Spotlight kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Coleman Spotlight . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.