Gebruiksaanwijzing /service van het product IDC215 van de fabrikant Cornelius
Ga naar pagina of 2
FEA TURES: IDC215 ICE DRINK DISPENSER CP5043-0207 ICE & BEVERAGE • Delivers bottle-quality drinks every time with built-in cold carbonator • Creates high-impact marketing messages delivered wi.
For more information or to place an order , contact your sales repr esentative or authorized distributor . OUTSIDE THE U.S.A. Ph: 763.488.8200 Fax: 763.488.4283 IN THE U.S.A. Ph: 800.238.3600 Fax: 763.488.4283 101 Broadway Str eet West Osseo, MN 55369 www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Cornelius IDC215 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Cornelius IDC215 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Cornelius IDC215 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Cornelius IDC215 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Cornelius IDC215 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Cornelius IDC215 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Cornelius IDC215 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Cornelius IDC215 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.