Gebruiksaanwijzing /service van het product T30 van de fabrikant Creative Labs
Ga naar pagina of 2
PN: 03MF165500002 Rev A © 2013 Creative T echnology Ltd. All rights reserved. Creative and the Creative logo are trademarks or registered trademarks of Creative T echnology Ltd in the United States and/or other countries. The Bluetooth ® word mark and logos are owned by Bluetooth SIG, Inc.
TR KR ID Model No. 型号: MF1655 Panduan Mulai Cepat BI. AR. Quick Start Guide EN. FR. Guide de démarrage rapide ES. Guía rápida PT. Guia de Início Rápido JP.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Creative Labs T30 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Creative Labs T30 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Creative Labs T30 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Creative Labs T30 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Creative Labs T30 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Creative Labs T30 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Creative Labs T30 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Creative Labs T30 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.