Gebruiksaanwijzing /service van het product TPMC-4XG-DS van de fabrikant Crestron
Ga naar pagina of 2
Desktop Docking Station/Charger: TPMC-4XG-DS The TPMC-4XG-DS provides a convenient do cking station/charger for the TPMC-4XG. 3.63 in (9.22 cm) 2.25 in (5.
Return and Warranty Policies Merchandise Returns / Repair Service 1. No merchandise may be returned for credit, exchange or service without prior authorization from CRESTRON. To obtain warranty service for CRESTRON products, contact an authorized CRESTRON dealer.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Crestron TPMC-4XG-DS (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Crestron TPMC-4XG-DS heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Crestron TPMC-4XG-DS vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Crestron TPMC-4XG-DS leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Crestron TPMC-4XG-DS krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Crestron TPMC-4XG-DS bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Crestron TPMC-4XG-DS kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Crestron TPMC-4XG-DS . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.