Gebruiksaanwijzing /service van het product airpremier n dual band poe access point van de fabrikant D-Link
Ga naar pagina of 12
DAP -2565 Dual Band PoE A ccess P oint N Quick I nstall Guide Business Class Networking ® 1.
2 System Requirements P ack age Contents • D-Link DAP-2565 AirP remier N Access P oint powered by CloudCommand™ • Pow er Adapter • Pow er Cord • CA T5 Ethernet Cable • Pow er over Ethernet.
3 TM Registering Y our Access P oint Online Ne w Cu st om er: If you d on ’t h av e an exi st in g Cl oud Co mm an d™ ac co un t, cre at e on e b y f oll ow in g th e in st ru cti ons in o ur s im pl e st ep- by -s te p wi za rd . T he wiz ar d wi ll gu id e yo u t hr ou gh t he in it ial s et up of y ou r e nt ir e wi re les s ne two rk.
4 If your network auto matica lly assigns IP addres ses ( DHCP service ), connect the Access Point directly to the network by plugging an Ethernet cable into the LAN port on its r ear panel. Insert the cable’ s other end int o your existing switch or router with Internet connectivity.
5 TM If your network does not automatically assign IP addresses ( No DHCP ser vice ), f ollow these steps to properly configure your A ccess Point: Deplo ying Y our Acce ss P oint witho ut Dynam ic IP Addr essi ng Option 2: Ste p 1: Connect the Access Point directly to your computer using an Ethernet cable.
6 TM T ype “ admin ” in the User Name eld. Leav e the Passwor d eld blank . Click the Login button. Step 4 : Once you enter the IP address or device name, the login screen will appear . Step 3: Launch a web bro wser and type either the IP address of the access point ( default - 192.
7 Step 6: No additional configuration is required. Within a few minutes the Access Poin t will self configure and become ready to use. Y ou have the option of later reconfiguring your Access Point to a new static IP address using the CloudCommand™ interface.
8 TM T o view your CloudCommand™ dashboard, please log in at http://dlink.cloudcommand.com . The dashboard is your starting point to monitor network activit y , troubleshoot problems, authorize and disconnect individual devices, or make conguration changes to your Access P oint(s).
9 TM Notes.
10 TM Notes.
11 TM Notes.
12 D -L in k ’s web s it e co nt ai n s th e la te st u s er d oc um e nt at io n a nd s of t w are updates for D-Link products. U .S. and Canadian customers can contact D-Link T echnical Support through our website or by phone . United States T elephone 877.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat D-Link airpremier n dual band poe access point (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen D-Link airpremier n dual band poe access point heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens D-Link airpremier n dual band poe access point vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding D-Link airpremier n dual band poe access point leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over D-Link airpremier n dual band poe access point krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van D-Link airpremier n dual band poe access point bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de D-Link airpremier n dual band poe access point kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met D-Link airpremier n dual band poe access point . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.