Gebruiksaanwijzing /service van het product Perm-Wall van de fabrikant Da-Lite
Ga naar pagina of 2
DA-LITE SCREEN COMP ANY , INC. 3100 North Detroit Street Post Office Box 137 W arsaw , Indiana 46581-0137 Phone: 574-267-8101 800-622-3737 Fax: 574-267-7804 T oll Free Fax: 877-325-4832 www .
The Perm W all frame should be fastened to a wall. The frame is not designed for “flying” installations. 1. Assemble frame sections together by inserting plastic corner brackets to tubes and securing the corners with #12 sheet metal screws.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Da-Lite Perm-Wall (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Da-Lite Perm-Wall heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Da-Lite Perm-Wall vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Da-Lite Perm-Wall leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Da-Lite Perm-Wall krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Da-Lite Perm-Wall bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Da-Lite Perm-Wall kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Da-Lite Perm-Wall . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.