Gebruiksaanwijzing /service van het product IS-HTR van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 2
IS-HTR Heater and Thermostat for IS Series Door Stations -INSTRUCTIONS- Pg.1 The IS-HTR is a heater plate compatible with all IS series door stations (except IS-SS-2G). This heater will allow you to use the IS door stations in environments with extreme cold temperatures (-40°F/C).
Pg. 2 IS-HTR Instr . 0512JD Aiphone Corporation 1700 130th A VE NE Bellevue, WA 98005 Ph: (800) 692-0200 Fax: (425) 455-0071 INST ALLA TION: Flush mount unit TOLL FREE TECHNICAL SUPPORT : (800) 692-0200 E-MAIL: tech@aiphone.com SPECIFICA TIONS: T emperature: -40°F to 140°F (-40°C to 60°C) Heater Element: 23.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone IS-HTR (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone IS-HTR heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone IS-HTR vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone IS-HTR leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone IS-HTR krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone IS-HTR bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone IS-HTR kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone IS-HTR . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.