Gebruiksaanwijzing /service van het product Wine Steward/Beverage Cooler van de fabrikant Dacor
Ga naar pagina of 12
NOTES: Contains helpful hints and tips. W ARNINGS: Must be followed carefully to avoid personal injury or damage. IMPORT ANT INFORMA TION • Operating Instructions • Care and Cleaning Instructions • Safety Tips SAFETY IS EVER YONE’S RESPONSIBILITY .
Dear DACOR Consumer , Congratulations! Y ou have purchased the very latest in kitchen appliances. Y our new DACOR product offers features, styling and performance not found in any other appliance. Please read this manual before operating your new appliance.
1 This Use & Care Manual is designed to enable you to properly operate and maintain your new Dacor appliance. Please keep this manual handy for easy access and quick reference. Additional information may be requested by e-mailing, writing or phoning the DACOR Customer Service Department.
2 The operating temperatures of the appliance range from the low forties to the mid fifties. Do not install the appliance where the temperature will go below 55°F (13°C) or above 90°F (32°C). NOTES: As with any refrigeration product, there is a slight temperature variance at different locations within the cabinet.
3 The full extension drawer fronts on the beverage cooler are unfinished maple wood. During use, oil from hands may accumulate and stain the wood. • The drawer fronts may be stained and sealed to match adjacent cabinetry . The tinted glass will make the stained wood appear darker.
4 Unnecessary service calls may be expensive, frustrating and time consuming. Before you call for service, please review the potential problems, possible causes and remedies shown in the table below. T roubleshooting Guide T roubleshooting Problem 1. Appliance Does Not Operate 2.
5 Problem 10. Hot Air From Bottom of Appliance 1 1. Appliance Never Shuts Off But T emperatures Are OK Possible Cause Normal air flow cooling motor . In the refrigeration process, it is normal that heat be expelled in the area under the appliance. Some floor coverings are sensitive and will discolor at these safe and normal temperatures.
6 Notes.
7 Notes.
8 Notes.
NO POST AGE NECESSAR Y IF MAILED IN THE UNITED ST A TES A TTN: W ARRANTY PROCESSING DEPT DACOR 1440 BRIDGEGA TE DR STE 200 PO BOX 6532 DIAMOND BAR CA 91765-9861 BUSINESS REPL Y MAIL PERMIT NO.
Web Site: www .dacor.com For a Dealer/Service: (800) 772-7778 Corporate Phone: (800) 793-0093 W ARRANTY INFORMA TION IMPORT ANT : Y our warranty for this product CANNOT BE ACTIV A TED until this form has been returned to Dacor . If you have purchased more than one Dacor product, Please return all forms in one envelope.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Dacor Wine Steward/Beverage Cooler (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Dacor Wine Steward/Beverage Cooler heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Dacor Wine Steward/Beverage Cooler vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Dacor Wine Steward/Beverage Cooler leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Dacor Wine Steward/Beverage Cooler krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Dacor Wine Steward/Beverage Cooler bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Dacor Wine Steward/Beverage Cooler kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Dacor Wine Steward/Beverage Cooler . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.