Gebruiksaanwijzing /service van het product MK-2DG van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 2
DESCRIPTION: The MK-2DG is a 2-call video door station in a stainless steel housing, used with the MK-1MD/A room stations for audio and video door answering. A perfect solution for a commercial entry for two businesses, or where selective calling to two inside stations is required.
SPECIFICA TIONS: Power source: Supplied by MK-1MD/A Camera unit: CCD camera with infrared LEDs Scanning lines: 525 lines Image viewing area: 95 degr . horizontally , 70 degr .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone MK-2DG (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone MK-2DG heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone MK-2DG vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone MK-2DG leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone MK-2DG krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone MK-2DG bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone MK-2DG kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone MK-2DG . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.