Gebruiksaanwijzing /service van het product NE-DA van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 2
+ - - INSTRUCTIONS - The NE-DA is a weather resistant door station designed for use with the NEM, NDR, or NDRM systems. The unit is equipped with an option for an external output contact closure when the sub station places a call (relay required). The NE-DA is weather resistant and surface mounts on a 1-gang box.
SPECIFICATIONS: Power Source: Supplied by master station Speaker: 20 ohms Call Annunciation: Pressing call button at remote latches call at NEM master until answered Communication: Hands free at sub. Master is push-to-talk or VOX handset. Mounting: Surface mount to 1-gang box or directly to wall.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone NE-DA (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone NE-DA heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone NE-DA vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone NE-DA leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone NE-DA krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone NE-DA bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone NE-DA kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone NE-DA . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.