Gebruiksaanwijzing /service van het product 2100 van de fabrikant Dell
Ga naar pagina of 2
la titude 2100 Wha t if y ou c oul d ge t f ast int erne t ac ce ss t o c heck emai ls o n the • r oad, but rugge d en ough to tak e a fe w b umps on t he r oa d? Wha t if y ou c oul d ha v e a n.
Fact ors Specs Operating S yst em Genuine Windows Vista® Home Basic SP1 Downgrade, Genuine Windows® XP Home SP3 installed Ubuntu Linux version 8.10 Proces sor T ype Intel® Atom™ N270 (1.60 GHz, 512KB L2 Cache, 533MHz FSB) Chipset Intel 945 PM/GS Express Chipset Graphics Intel Integrated Graphics Media Accelerator (GMA) 950 Display 10.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Dell 2100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Dell 2100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Dell 2100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Dell 2100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Dell 2100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Dell 2100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Dell 2100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Dell 2100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.