Gebruiksaanwijzing /service van het product VS 19 van de fabrikant DFI
Ga naar pagina of 2
VS4 75 (15”) VS480 (15”) VS485 (15”) VS480 (19”) VS485 (19”) Enclosure Galvaniz ed Steel Frame C onstruction L CD Panel 15” TFT , 102 4x768, 250 nits, 500:1 contr ast, Windo ws T rue Color.
OPE N FR AM E T OUCHSCRE E N P AN E L PC ( 1 5” & 1 9 ” ) Co pyri gh t © 20 0 9 , D FI Tech nol og ie s , L LC . A ll pr od uct n am e s , co mp a ny nam e s are t ra de ma rk s of th ei r res pe cti ve co mp a nie s . A ll sp e ci fic ati ons , pi ctu re s an d pri ce s ar e sub je ct to c han ge wi tho ut p rio r no tic e .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat DFI VS 19 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen DFI VS 19 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens DFI VS 19 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding DFI VS 19 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over DFI VS 19 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van DFI VS 19 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de DFI VS 19 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met DFI VS 19 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.