Gebruiksaanwijzing /service van het product EPC/CON-16 van de fabrikant Digi
Ga naar pagina of 2
91000 749 A Step Five: Inst all peri pheral cabling Y ou can conne ct printers, t erminals, modems (or an y other standa rd EIA- 232 de vice to be co ntrol led by appl ications on the com pute r) to the EPC/C O N- 16 conc en trator b y ins talling a cabl e be tween the peri phe ral and the c oncentra tor .
Step One: Plan y our setup An EPC/X syst em can be set up in a v ariety of ways . Before you start your ins tallat ion, be sure of the foll owin g: Number of com ponents. Y ou can co nne ct up to fourte en c o ncentr at ors and Xem modul es ont o on e EPC/ X host ada pter (using bot h lines).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Digi EPC/CON-16 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Digi EPC/CON-16 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Digi EPC/CON-16 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Digi EPC/CON-16 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Digi EPC/CON-16 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Digi EPC/CON-16 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Digi EPC/CON-16 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Digi EPC/CON-16 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.