Gebruiksaanwijzing /service van het product SA1360 van de fabrikant DT Research
Ga naar pagina of 2
ENGLISH Si gn ag e Ap pl ia nc e B ASI C O PER A TI ON GUI DE S A 13 60 INT RODU CT ION Than k you for a cqui ring the SA13 60, a Sig nage Appl ianc e by DT Res earch.
SA1360 signage dtri com DT Res earc h, Inc . 2000 Concour se Drive, San Jose , CA 9513 1 h p ://www. dtresear ch.com h p://www .signage. dtri.com Copyri ght © 2012 , DT Res earch, In c. All Righ ts Reserv ed. DT R esearch i s a regis tered tr ademark o f DT Res earch, In c.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat DT Research SA1360 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen DT Research SA1360 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens DT Research SA1360 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding DT Research SA1360 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over DT Research SA1360 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van DT Research SA1360 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de DT Research SA1360 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met DT Research SA1360 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.