Gebruiksaanwijzing /service van het product 105 van de fabrikant Dukane
Ga naar pagina of 2
C a m e r a 1 0 5 C a m e r a 1 0 5 D i g i t a l D o c u m e n t C a m e r a Innovative Gooseneck Design • Exceptional image quality • High resolution SXGA 1280x960 • 50x Manual zoom • Long 20-inch flexible neck • Simple USB 2.
Specifi cations One (1) year limited warranty on par ts and labor in North America, lamp excluded (for other locations, local warranties apply). ImagePro is a registered trademark of Dukane Corporation Audio V isual Products 2900 Dukane Drive St. Charles, Illinois 60174 www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Dukane 105 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Dukane 105 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Dukane 105 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Dukane 105 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Dukane 105 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Dukane 105 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Dukane 105 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Dukane 105 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.