Gebruiksaanwijzing /service van het product AV-P720U van de fabrikant Dukane
Ga naar pagina of 2
DUKANE A V Products A V -P720 FEATURES SPECIFICATIONS www.dukane.com/AudioVisual/ Form # 11502-A-01 Audio Visual Products PROJECTING YOU INTO THE FUTURE Project images of 3D objects and documents to the entire room with this affordable, high quality visual presenter.
Form No: 1 1502-A-01 rev .1.0 Dukane Corporation Audio Visual Products Division 2900 Dukane Drive St. Charles, IL 60174 Phone: (630) 584-2300 Fax:: (630) 584-5156 E-mail: avsales@dukane.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Dukane AV-P720U (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Dukane AV-P720U heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Dukane AV-P720U vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Dukane AV-P720U leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Dukane AV-P720U krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Dukane AV-P720U bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Dukane AV-P720U kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Dukane AV-P720U . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.