Gebruiksaanwijzing /service van het product DX-LCD32-09 van de fabrikant Dynex
Ga naar pagina of 10
FAQs Dynex 32” LCD HDTV 720p (DX-LCD32-09) September 30, 2008 I am programming my universal remote, w hat code is needed? o Please use the Dynex universal remote cod e we bsit e to determine the universal remote code you need: www.dynexproducts.com/univ ersalcontrolcode s.
I am having issues with the picture on my TV (e.g., st ripe on the screen, blue lines/dots , red line, etc.). o Make sure your cable s are connected corre ctly and securely to the jacks on the TV. o The cables you are using may be bad, try a new set. o If you are using an antenna, the signal stren gth of the cha nnel may be low.
How do I program my clock/time? o Press MENU. The on-screen menu opens. o Press < or > to select Time , then press v to access the Time menu. o Press ^ or v to select Time Zone , then press < or > to select a time zone. You ca n select Pacific , Alaska , Hawaii , Eastern , Central , or Mountain .
I am missing channels. o It is possible that the Favorite button was pre ssed accidentally. Press the Favorite button on the rem ote. o Make sure the channel i s not blocked by Parental Controls.
My picture is not filling the screen. I have black bars around my picture. o This is due to the aspect ratio. An increa sing am ount of digital TV and movies are presented in wide screen (16:9 ).
• If you are using an antenna: o Press MENU. The on-screen menu opens. o Press < or > to select Channel , then press v to access the Channel menu. o Press ^ or v to select Air/Cable , then press < or > to select Air . o Press ^ or v to select Auto Scan .
If you're getting marginal reception of digital signals, both the pictu re and sound might freeze or brea k up to the point that it's not watchable. If you're really on the fringes—either too far from a tower o r with too man y obstacles in the way—you'll see a blac k scree n that says "No signal.
• Click on Appearance and Themes . • Click Personalization . • Click Display Settings . • Select Monitor 2. • Drag the screen resolution slider to the left to decrease the resolution of your.
o Double-click Display . o In the Display Properties dialog box, clic k on the Settings tab. o Select monitor 2. o Drag the screen resolution slider to the le ft to decrease the resolution of your mon.
10 Can I get an additional remote? o Additional remotes can be purchased from Parts. Please call support at 800 -305-2204, where an agent can tran sfer you to PartSearch. Nothing happens when I push buttons on my remote. o Make sure the TV is plugged in.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Dynex DX-LCD32-09 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Dynex DX-LCD32-09 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Dynex DX-LCD32-09 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Dynex DX-LCD32-09 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Dynex DX-LCD32-09 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Dynex DX-LCD32-09 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Dynex DX-LCD32-09 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Dynex DX-LCD32-09 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.