Gebruiksaanwijzing /service van het product SRM van de fabrikant Echo
Ga naar pagina of 2
REMOV AL OF NYLON LINE HEAD 1. Align hole in upper plate with notch in gear housing, and insert locking tool (A) to prevent splined shaft from turning. 2. Rotate line head clockwise to remove. Upper plate (B) must remain on shaft. TO INST ALL PRO MAXI-CUT ™ HEAD 1.
RETRAIT DE LA TÊTE EN NYLON DE LIGNE 1. Aligner le trou de la plaque supérieure sur l’encoche du carter d’engrenages et insérer l’outil de blocage (A) pour empêcher l’arbre cannelé de tourner 2. Tournez la tête de ligne dans le sens des aiguilles d’une montre pour enlever.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Echo SRM (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Echo SRM heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Echo SRM vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Echo SRM leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Echo SRM krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Echo SRM bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Echo SRM kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Echo SRM . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.