Gebruiksaanwijzing /service van het product AS 4+3 van de fabrikant AKG
Ga naar pagina of 2
AS 4+3 Automixer Description The AS 4+3 is an easy to use and affor dable gating automixer that can easily be integrated into any sound reinfor cement, teleconferencing or r ecording application. The AS 4+3 has four balanced mic inputs and three unbalanced line inputs, as well as, one balanced line output and one unbalanced recor d/line output.
Microphones · Headphones · Wir eless Microphones · Wir eless Headphones · Headsets · Electroacoustical Components Limited W arranty V alid only in the United States.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat AKG AS 4+3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen AKG AS 4+3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens AKG AS 4+3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding AKG AS 4+3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over AKG AS 4+3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van AKG AS 4+3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de AKG AS 4+3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met AKG AS 4+3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.