Gebruiksaanwijzing /service van het product 4000e van de fabrikant Eizo
Ga naar pagina of 2
High Resolution Color Video Graphics Adapter s F EA TU RE S A d apt t o the cha n gi ng ATC e nv i ron me n t w it h two n e w ad di ti on s to t he R apt or fami ly of gra phic boa rds .
High Resolution Color Video Graphics Adapter s T ech Source, Inc. 442 Northlake Blvd Altamonte Springs, FL 32701 USA Phone: 407-262-7100 www .techsource.com Raptor 4000 Raptor 4000e Frame Buffer Size 256 MB MOX Hardware T ech Source MO X Functionality; 32 layer management Color Lookup T able 2048 entries from a palette of 16.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Eizo 4000e (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Eizo 4000e heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Eizo 4000e vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Eizo 4000e leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Eizo 4000e krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Eizo 4000e bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Eizo 4000e kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Eizo 4000e . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.