Gebruiksaanwijzing /service van het product eClient SC1 van de fabrikant Eizo
Ga naar pagina of 2
ST AND TYPE WINDO WS-B ASED TERMINALS WIDE MONIT OR COMP A TIBILITY Both eClient models allow the mounting of almost any LCD monitor that matches the VESA mounting standard, elimi- nating the need for separate terminal and monitor units on the desktop.
ST AND TYPE WINDO WS-B ASED TERMINALS Specifications are subject to change without notice. Published on chlorine-free paper . Copyright 2004 Eizo Nanao Corporation. All rights reserved. All product names are trademarks or registered trademarks of their respective companies.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Eizo eClient SC1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Eizo eClient SC1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Eizo eClient SC1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Eizo eClient SC1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Eizo eClient SC1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Eizo eClient SC1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Eizo eClient SC1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Eizo eClient SC1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.