Gebruiksaanwijzing /service van het product RAY536 van de fabrikant Elation Professional
Ga naar pagina of 2
RAYZOR BEAM 2R™ SKU# RAY536 The new Rayzor Beam 2R™ features the 132W Platinum 2R lamp, 3° sharp narrow beam, 8 facet rotating prism, super fast 16 bit 3-phase pan/tilt motors, electronic strobe .
FEATURES 3° Sharp Narrow Beam Super Fast 16 bit 3-Phase Pan and Tilt Motors CTO and CTB Color Correction Flicker Free Operation for TV and FILM Remote Device Management Protocol Support SOURCE 132W Platinum 2R Lamp 6,000 Hour Average Life PHOTOMETRIC DATA 49,470 LUX 4596 FC @42.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Elation Professional RAY536 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Elation Professional RAY536 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Elation Professional RAY536 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Elation Professional RAY536 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Elation Professional RAY536 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Elation Professional RAY536 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Elation Professional RAY536 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Elation Professional RAY536 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.