Gebruiksaanwijzing /service van het product RE50/B van de fabrikant Electro-Voice
Ga naar pagina of 2
Ke y Features: • Ultimate news gathering microphone • Extremely effective and unique handling- noise isolation system • Unsurpassed ruggedness and reliability in every en vironment • Self gene.
Frequency Response: 12000 Portland Avenue South, Burnsville, MN 55337 Phone:952/884-4051, Fax:952/884-0043 www .electr ov oice.com © T elex Communications, Inc. 6/2006 Part Number 534340 Rev C U.S.A. and Canada only. For customer orders, contact Customer Service at: 800/392-3497 Fax: 800/955-6831 Europe, Africa, and Middle East only.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Electro-Voice RE50/B (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Electro-Voice RE50/B heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Electro-Voice RE50/B vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Electro-Voice RE50/B leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Electro-Voice RE50/B krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Electro-Voice RE50/B bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Electro-Voice RE50/B kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Electro-Voice RE50/B . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.