Gebruiksaanwijzing /service van het product HFBA020 van de fabrikant Electrolux
Ga naar pagina of 2
Electrolux Cold Rooms -2/+8º - 6,7/8 m³ Electrolux cold rooms are available in a large range of different sizes and functionalities. They are designed to work in tropical temperatures (+43ºC).
Electrolux Cold Rooms -2/+8º - 6,7/8 m³ Internet: http://www.electrolux.com/foodservice HFBA020 2009-10-06 Subject to change without notice PRINTER FOR TEMPERATURE RECORDER 102026 102026 102026 102026 PRINTER FOR HACCP BASIC VERSION REFRIG.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Electrolux HFBA020 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Electrolux HFBA020 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Electrolux HFBA020 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Electrolux HFBA020 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Electrolux HFBA020 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Electrolux HFBA020 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Electrolux HFBA020 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Electrolux HFBA020 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.