Gebruiksaanwijzing /service van het product OmniVista 4760 van de fabrikant Alcatel-Lucent
Ga naar pagina of 11
Alcatel-Lucent OmniV ista TM 4760 Network Management System.
Network Management Systems T elecom managers need flexible network management tools to deal with the challenge of staying current with today’ s network and telecommunication advances.
“ The solution is efficient, flexible, well-designed and reduces workload. This leads to significant time savings in our daily processes. ” T homas Markovic Director of engineering at the Park Hya.
Alcatel-Lucent OmniVista 4760 Network Management System (NMS) OmniVista 4760 is an application suite for local or remote management of the Alcatel-Lucent Enterprise products and applications.
Key Featur es ■ Centralized administration for conver ged enterprise networks ■ T ailored, animated topology maps to monitor systems and applications ■ Direct access to alarms with r eal-time no.
Pr eempt your network per for mance with real-time network visibility! T opology and Alarm applications allow you to maximize uptime by pr o-actively tracking faults. ■ T opology maps show the network devices such as OmniPCX CS, racks, and boar ds as well as logical links between CS and OmniPCX Enterprise IP architectur e.
Key Features: ■ C onsolidated telecommunication costs ■ Automatic organization update for cost centers, u sers, etc. ■ M ulti-carrier environment ■ S imulation facilities ■ C all monitoring .
As your organization grows, the mor e your communication system needs to be monitored. Network managers expect their NMS to allow them to: - Measure r esponse time - Optimize capacity - Monitor real t.
Because a company’ s success depends on its people, a corporate directory becomes a key success factor for e fficient internal communications. The directory application included in the OmniVista 4760 is designed to address a converged infrastructur e as w ell as provide information on all desktop phones.
Minimum Server T echnical Requirements Overall r equir ements: ■ Internal or external DVD drive ■ 128 MB of graphics memor y ■ 2 serial V24 (only for PPP remote connection) ■ Network card (Eth.
Applications 4286898 - EN - 02/2008 - Alcatel-Lucent Enterprise - 32, avenue Kléber 92707 Colombes - France - RCS Paris B 602 033 185. Alcatel, Lucent, Alcatel-Lucent and the Alcatel-Lucent logo, are trademarks of Alcatel-Lucent. All other trademarks ar e the pr operty of their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Alcatel-Lucent OmniVista 4760 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Alcatel-Lucent OmniVista 4760 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Alcatel-Lucent OmniVista 4760 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Alcatel-Lucent OmniVista 4760 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Alcatel-Lucent OmniVista 4760 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Alcatel-Lucent OmniVista 4760 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Alcatel-Lucent OmniVista 4760 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Alcatel-Lucent OmniVista 4760 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.