Gebruiksaanwijzing /service van het product 091709JA van de fabrikant Elite Screens
Ga naar pagina of 13
Rev . 091709 ‐ JA www .elitescreens.com info@e l itescr ee ns.com StarBright7 Fixed Frame Projection Screen User Guid e ecex.
1 Attention: The StarBright7 screen material is composed of high quality sensitive multi-layer projection material. Please follow the pre-cauti ons below for proper care procedures and to prolong th e life of your StarBright7 . Failure to comply will result in voiding your warranty.
2 Parts List 1. Frame Parts x 6 pcs (4 top fram e pcs. + 2 side fram e pcs) 2. Tension Rods x 6 pcs (4 top/bottom rods + 2 side rods) 3.
3 Please do not tighten the screws completely, to make sure the frame piece lines up correctly . 3. Insert both corner joint connectors in to the long horizontal frame (see fig.1) 4.
4 Push Push ( fig.2) Insert the exposed ends of the joint connectors into the short (vert ical) frame and align the four corners so that they m eet at perf ect right a ngles 5.
5 **Importan t: Re ad bef ore hand ling mat erial ** The Starbright7 materia l is precisi on crafte d to perform its ro le as a hig h gai n, high cont rast fron t projection surf ace.
6 Attaching the S tarBright7 screen material to the frame (1) Step1. To prevent damage to the screen mat erial, .
7 CAUTION Please follow these instructions carefully to ensure proper maintenance and safety w ith your StarBright7 ez-Fra me Screen 1. When hanging the screen up, please make sure that no other objects such as power switches, outlets, furniture, ladder s, windows, etc.
8 Cent er Support Bar d 1. Insert the support joiner into each side of the center support bar to complete assembly.
9 Method 1 (smaller than 121" diagonal) Method 2 (larger than 121" diagonals) small wall brack ets 3 pcs Small wall bracket 5 pcs (F ig.
10 Unit: mm Model Screen Diag/Aspect Ratio Overall Width (A) View Width (A1) Overall Height (B) View Height (B1) Frame Width (C) Frame Height (D) R76H-G7 76"(16:9) 1802 1682 1066 946 60 40 R8.
11 Wa r r a n t y Policy • T wo (2) year w arranty on p art s and labor from defects in workmanship from purchase date as follows. • Each party will be responsible for one wa y shipping during the warranty ret u rn period. • DOA (Defective on Arrival): Must be reported within 7 business days of receipt.
12 Regi ster yo ur warranty at www.elitescreens.com/register.html US & Canada T ech Support & W arrant y Claim Pleas e contact us at serv ice@e litescr eens. com or call +1 877-51 1-121 1 #3 Service Europ e T ech Support & W arra nty Claim Pleas e contact us at service@elitescreens.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Elite Screens 091709JA (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Elite Screens 091709JA heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Elite Screens 091709JA vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Elite Screens 091709JA leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Elite Screens 091709JA krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Elite Screens 091709JA bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Elite Screens 091709JA kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Elite Screens 091709JA . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.