Gebruiksaanwijzing /service van het product 1.5 van de fabrikant Elite Screens
Ga naar pagina of 11
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om Ez-Electric S creen Elite Home ser ies Ve r . 1 . 5 Users Guide.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om Accessor y for Home seri es ① IR ② RF ③ Wall box Red +12V Green 0V ④ 12V trigge r ⑤ E y e recei v er ⑥ Battery Please always poin.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om Im p or tant Safe ty and W arn ing P recauti ons 1. B e sur e to r ead th is m anu a l b efor e use and fol low the p rocedures s p ecif ied: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ Please retain t his manual fo r f u t u r e ref e r e n c e .
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om W arning N O T E : The power outle t su ppl ying po wer t o the un it s h ou ld b e close to the unit and easil y accessi b le. Re or ie nt o r reloc at e the r ece iving a nte nna . Increase the separation between the equip ment and receiver.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om 1. 12V Trigger : 12V trigger for your new Elite Home2 -----all ows your scre en to synchronize its drop and rise with the p rojectors po wer cy cle. Th e screen dr ops whe n the projector powe rs up and retracts when the pro jector powers down.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om P lease read this g uide prior to installation. ● Make sure the current rating is equal t o that of the applianc e rating when an exten sion cord is used. ● Do not use any accessories not provided by the manufacturer with this screen.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om The IR receiver will be connected from the screen 11. 6 5 m m. in wi d t h The 3 prong cable will be connected from the outlet to the case.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om N ote: For more U p date d FA Q , p lease visit www.elitescreens.co m 1. Q: Wh y does m y screen no lon g er function? A: There are a few p ossible thin g s y ou could check: A. ) Make sure your wall plug has power and that the screen is properly plugged in.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om Two (2) year warranty parts and labor from purchase date as follows (except for refurbished units as specified below): Refurbished units carry a 90-day parts and labor warranty. Demo units or open box items are A S IS items and do not carry a warranty.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om Two wa y s to re g ister y our warrant y with Elite Screens Inc. A. On Line (F aste r an d Easie r) www.elit es cre e n s. c om/ re g iste r .htm B. Fill out & Fax to ( 562 ) 483-8498, Attn: Customer Service De p t.
www .elit escreens.co m / e li tein fo @ elitescreens.c om.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Elite Screens 1.5 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Elite Screens 1.5 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Elite Screens 1.5 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Elite Screens 1.5 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Elite Screens 1.5 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Elite Screens 1.5 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Elite Screens 1.5 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Elite Screens 1.5 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.