Gebruiksaanwijzing /service van het product Pico Screen van de fabrikant Elite Screens
Ga naar pagina of 6
1 Rev.051311 ‐ AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com .
Rev.0513 11 ‐ A www.elitesc r What ’ 1. C 2. P How D 1. T u A S r eens.
3 Rev.051311 ‐ AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com 2. Hold the base of the PicoScreen with one hand and grip the top .
4 Rev.051311 ‐ AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Unit: mm .
5 Rev.051311 ‐ AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com • Two (2) Year parts and labor warranty from defects in workmanship from purchase date as follows (except for refurbished units as specified below).
6 Rev.051311 ‐ AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com US & Canada Te c h Support & Wa r ra n t y Claim Please conta c t us at ser vice@elitescreens.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Elite Screens Pico Screen (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Elite Screens Pico Screen heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Elite Screens Pico Screen vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Elite Screens Pico Screen leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Elite Screens Pico Screen krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Elite Screens Pico Screen bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Elite Screens Pico Screen kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Elite Screens Pico Screen . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.