Gebruiksaanwijzing /service van het product R135WH1 van de fabrikant Elite Screens
Ga naar pagina of 11
Rev . 042409-JA www .elites creens.com info@elitescreens.com Elite Ez-F ra me Series Fixed Frame Projection Screen User’ s Guide.
Parts List 1. Fram e Parts x 6 pcs (4 top frame pcs. + 2 si de frame pcs) 2. Tension Rods x 6 pcs (4 top/bottom rods + 2 side rods) 3. Screen Material x 1 pc 4. Center joints x 2 pcs 5. Elbow Joints x4 pcs 6. Wall brackets x 2~3 pcs 7. Screws x 16 pcs 8.
Please do not tighten the screws completely, to mak e sure the frame piece lines up correctly . 3. Insert both corner joint connectors into the long horizontal fra me (see fig.1) 4. (2) Push Push Short frame Short frame Push Push Joint Long frame ( fig.
Push Push ( fig.2) Insert the exposed ends of the joint connect ors into the short (vert ical) frame and align the four corners so that they meet at pe rfect righ t angles 4. Join all four frame parts together following the steps showed below. (fig.2) 5.
T ension Rod (Ho rizontal) x 4 T ension Rod (V ertical) x 2 T ension Rod (horizontal) Push T ension Rod (V ertical) Attaching the screen material to the frame 1.
Black backing for Acoust icPro1080 models This procedure only applies to AcousticPro1080 models, disregar d if your ezFrame is no t an AcousticPro1080 variant. The bl ack backing counters the eff ect s of light penetration that would otherwise light up all items behind the scre en and spoil the picture.
Attaching the Fix Plates ___ 1. Make sure that the material and frame are both laying face down on a clean, dry and non-abrasive surface. 2. Center the mat erial inside th e frame.
3. Slide the top end of the bar into the top center point location to complete center support bar insta llation. This will provide added stability to your frame and added tension to the material.
CAUTION Please follow these instru ctions carefully to ensure proper maintenance and saf ety with your ezFram e Screen 1. When hanging the screen up, please make sure th at no other objects such as power switches, outlets, furniture, ladders, windows, etc.
W ARNING • The pr ojection screen frame is made of high- quality aluminum alloy and should be handled with care. • Use a soft cloth w ith warm water to rem ove any spots on the screen surface.
Register your warranty at www.elitescreens.com/register.html US & Canada T ech Support & W arra nty Claim Please contact us at service@elit escreens.com or call +1 877-51 1-1211 # 3 Service Eur ope T ec h Support & W arranty C laim Please contact us at service@elit escreens.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Elite Screens R135WH1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Elite Screens R135WH1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Elite Screens R135WH1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Elite Screens R135WH1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Elite Screens R135WH1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Elite Screens R135WH1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Elite Screens R135WH1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Elite Screens R135WH1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.