Gebruiksaanwijzing /service van het product WB60V van de fabrikant Elite Screens
Ga naar pagina of 12
Dual Purpose Projection Screen W h i t e B o a rd S c re e n™ S e r i e s User ’ s Guide Rev . 093009 ‐ JA www .elite screens.
Rev . 093 009 ‐ JA 1 Parts List for WhiteBoardScreen™ Please mak e sure all par ts listed are in cluded bef or e pr oce e ding with inst alla ti.
Rev . 093 009 ‐ JA 2 X 2 2 Fi g . 6 Installation 1. Mark the location the Whit eBo ard™ screen will be installed and drill your holes fo r all To p Han gi n g Wa ll Brack ets (fi g.
3 Desktop Projector M ode Overhead Projector Mode Rev . 0608 09 ‐ JA .
Rev . 0608 09 ‐ JA 4 Recommended Installation Locations for d esktop and overhead projector installations The StarBright 4 mate ri al use d in this WhiteBoar dScreen™ has a speci al high ga in that is angular ref le c ti ve.
Rev . 0608 09 ‐ JA 5 Uni t: mm Model Number Ov erall Width (W) Ove rall Height (H) Installation Hei ght ( A ) Suggested Projection Distance (B) Sit ting View Distance (C1) Sta ndi ng Vi .
Rev . 0608 09 ‐ JA 6 Unit: mm Mod el Number Ov erall Width (W) Ove rall Height (H) Installation Hei ght ( A ) Suggested Projection Distance (B) Sitting View Distance (C1) Standi ng View .
Rev . 0608 09 ‐ JA 7 Ove r h e ad Projector in stallation Unit: mm Models Ove rall Width (W) O veral l Height (H) Ins ta lla tion Height (A) Suggested Projection Distanc e (B) Ceiling Height (C) Suggest ed Offse t (D) Viewer Dist an ce (E) Sitting View Height (F1) Standing View Height (F2) WB60V 1190.
Rev . 0608 09 ‐ JA 8 Unit: mm Model Number O veral l Width (W) Overa ll Height (H) Installation Height (A) Suggested Projection Distanc e (B) Ceiling Height (C) Suggested Offset (D) Vi ew er Dist an ce (E) Sitting View Height (F1) Standing View Height (F2) WB80V 1630.
Rev . 0608 09 ‐ JA 9 Unit: mm Model Number Overall Width (W) O veral l Height (H) Installation Height (A) Suggested Proj ection Distanc e (B) Ceiling Height (C) Suggested Offse t (D) Vi ew er Distance (E) Sitting View Height (F1) Standing View Height (F2) WB96H 2130.
Rev . 06 0809 ‐ JA 10 W arranty Po licy • Two (2) year parts and lab or warrant y from defects in workma nship from purchase date as follows (except for re furbished units as specified bel ow): • Refurbi shed u nits carry a 90-d ay parts and labor warranty.
Rev . 06 0809 ‐ JA 11 R EMEMBER TO REGI STER YOUR W A RRANTY A T WWW . ELITESCREENS . COM / RE G ISTER . HTM US & Canada T ec h Supp ort & W arranty Claim Please contact us at service@ elitescree ns.com or call +1 877-51 1-121 1 #3 Service Eur ope T ech Supp ort & W arranty Claim Please contact us at service@ elitescre ens.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Elite Screens WB60V (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Elite Screens WB60V heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Elite Screens WB60V vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Elite Screens WB60V leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Elite Screens WB60V krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Elite Screens WB60V bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Elite Screens WB60V kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Elite Screens WB60V . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.