Gebruiksaanwijzing /service van het product IS-WEBLB van de fabrikant Emerson
Ga naar pagina of 2
1 L IEBER T I NTELLI S LOT ® W EB C AR DS L IEBERT I NTELLI S LOT W EB C ARD , L IEBERT I NTEL LI S LOT W EB C ARD -LB, L IEBE RT I NTELLI S LOT W EB C ARD -LBDS Note: Liebert IntelliSlot Web cards are a form, fit and function replacement for the existing Liebert OpenComms™ Web cards.
2 © 2007 Liebert Corporation All rights reserved throughout the world. S peci fications subject to change with out notice. ® Liebert and the Liebert logo are registered trademarks of Liebert Corporation. Al l names referre d to are trademarks or registered trademarks of their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Emerson IS-WEBLB (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Emerson IS-WEBLB heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Emerson IS-WEBLB vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Emerson IS-WEBLB leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Emerson IS-WEBLB krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Emerson IS-WEBLB bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Emerson IS-WEBLB kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Emerson IS-WEBLB . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.