Gebruiksaanwijzing /service van het product 1300 van de fabrikant Epson
Ga naar pagina of 2
2361 McGaw A ve Irvine, California 92614 PHONE: (949) 660-7080 F AX: (949) 975-1557 CY AN MAGENT A YELLOW BLACK PMS 5125 V ARNISH EPSON P owerLite 7250 Multimedia Projector • Ultra-bright 1 3 00 Bright, portable, easy-to-view projection within ANSI lumens, a wide range of lighting conditions.
2361 McGaw A ve Irvine, California 92614 PHONE: (949) 660-7080 F AX: (949) 975-1557 CY AN MAGENT A YELLOW BLACK PMS 5125 V ARNISH Projection System EPSON Original Prism technolog y L CD Panel EPSON 1 .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Epson 1300 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Epson 1300 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Epson 1300 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Epson 1300 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Epson 1300 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Epson 1300 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Epson 1300 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Epson 1300 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.