Gebruiksaanwijzing /service van het product 1650 van de fabrikant Epson
Ga naar pagina of 2
Start Her e 1 AC adapter and power cor d scanner Unpack your Scanner 1 Make sure you have the following items: 1 EPSON Perfectio n ® 1250 /1650 Series Start Her e Remove all the packing tape, but leave the red sticker in place until instructed to remove it .
If you are scanning an image to view on the Web, select a resolution of 72 to 96 dpi. If you are sending the image by e-mail, select a resolution of 96 to 150 dpi. If you are going to print your scanned image, you need to scan at a higher r esolution.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Epson 1650 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Epson 1650 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Epson 1650 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Epson 1650 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Epson 1650 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Epson 1650 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Epson 1650 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Epson 1650 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.