Gebruiksaanwijzing /service van het product 2500 Pro van de fabrikant Epson
Ga naar pagina of 2
EPSON ® EPSON Stylus Scan 2500 and EPSON Stylus Scan 2500 Pro BIGGER FEA TURES, SMALLER FOOTPRINT : EPSON’S ALL-IN-ONE. The all-in-one EPSON Stylus ® Scan 2 500 prints, scans, and copies—and does it all to Epson’s exacting standards.
Specifications and terms are subject to change without notice. EPSON and EPSON Stylus are registered trademarks and Micro Piezo and EPSON Smar t Panel are trademarks of Seiko Epson Corporation. Epson Connection is a service mark of Epson America, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Epson 2500 Pro (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Epson 2500 Pro heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Epson 2500 Pro vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Epson 2500 Pro leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Epson 2500 Pro krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Epson 2500 Pro bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Epson 2500 Pro kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Epson 2500 Pro . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.