Gebruiksaanwijzing /service van het product 30DPM van de fabrikant Epson
Ga naar pagina of 2
Leading MICR accuracy and advanced features Eps on’ s Capt ure One chec k scan ner com es in 30 , 60 or 90 DP M model s. All three scan ner s feat ure the Pro gre ssi ve MICR Method and advanc ed im ag i ng to p ro v id e th e hi g he s t M IC R accura cy of any deskto p scanner on the market today .
E p s o n C a p t u r e O n e ™ C h e c k S c a n n e r C o m p ac t C h e c k S c a nn e r f o r F i n a nc i al I n st i tu t io n s Scanner Specifications CaptureOne General Scanner type CIS (Con.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Epson 30DPM (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Epson 30DPM heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Epson 30DPM vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Epson 30DPM leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Epson 30DPM krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Epson 30DPM bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Epson 30DPM kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Epson 30DPM . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.