Gebruiksaanwijzing /service van het product Perfection V370 van de fabrikant Epson
Ga naar pagina of 2
Printed in X XXX XX Maschinenlärminformations-V erordnung 3. GPSGV: Der höchste Schalldruck pegel beträgt 70 dB(A) oder weniger gemäss EN ISO 7779. Das Gerät ist nicht fur die B enutzung im unmittelbaren Gesichtsfeld am Bildschirmar beitsplatz vorgesehen.
EPSON ® is a registered trademark, and EPSON Perfection ™ and EPSON EXCEED Y OUR VISION or EXCEED Y OUR VISION are trademarks of Seiko Epson Corporation. General Notice: Other product names used herein are for identification purposes only and may be trademarks of their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Epson Perfection V370 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Epson Perfection V370 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Epson Perfection V370 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Epson Perfection V370 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Epson Perfection V370 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Epson Perfection V370 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Epson Perfection V370 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Epson Perfection V370 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.